
הקלות הבלתי נסבלת של אתרי האינטרנט הכל כך יפים ומושקעים, עושים לכולנו חשק לקנות עוד ועוד. ההזדמנות לקנות מוצרים כמו ביגוד והלבשה, צעצועים ועוד במחירים יותר זולים מהמוצעים בחנויות פיזיות, הפכו אותנו לשופהוליסטים דיגיטליים ובצדק. למה לשלם כפול על זוג נעליים בחנות, אם אפשר להזמין את זה בעלי אקספרס בחצי מחיר? פריירים לא מתים רק מתחלפים ובדרך כלל הם גם לא ישראלים...
אין כמו הישראלים בקניות. ישראל מדורגת היום גבוה מאוד בהיקפי הרכישות של הישראלים ברשת החל מפריטי אופנה וכלה בבגדים לילדים. מי בכלל נכנס היום לחנות בגדי ילדים, את הכול קונים ברשת ובזול.
אם פעם הורים היו עושים חשבון וקונים בגדי ילדים במידה יותר גדולה, כדי שיהיה להם לשנה הבאה, היום הם קונים במידה הנכונה ויודעים שהם יכולים להזמין גם בשנה הבאה ובמחירים שמציעים להם בגדי ילדים, הם קונים בערימות, כי ילדים זה שמחה והרבה הוצאות וסליקה באינטרנט זה הכי קל והכי משתלם.
סליקה באינטרנט, זה גדל וגדל...
נתוני סליקה ברשת באתרים בארץ ובחו"ל רק הולכים וגדלים מדי יום. בעשר השנים האחרונות נסגרו בארה"ב כ-300 קניונים שפעם היו הבשורה הצרכנית הכי שווה והיום, הפכו להיות בעדיפות שונה אחרי רכישות ברשת. אם פעם זו הייתה חוויה לצאת מהבית לקניון, היום החוויה זה לשבת על הכורסא בבית, בלי לצאת מהבית, בלי ילדים צווחים ברכב, ופקקים וחיפוש חנייה. היום עושים קניות ברשת יש סליקה ברשת, מעבירים כרטיס, משלמים וזהו. הדברים מגיעים במסגרת טווח הזמן שהובטח, ואף אחד לא עמד בשום פקק.
בבלייק פריידי האחרון המכירות ברשת בארה"ב, כבר עלו על הכנסות המכירות של החנויות במציאות, וזו הסיבה שהרבה מאוד חנויות פתחו גם אתרים עם סליקה באינטרנט כדי שהם יוכלו בפלטפורמה בה כולם קונים.
סליקה באינטרנט ומתחמי מדידה
אחד הדברים שחלק מאתרי האופנה הגדולים מצאו שחסרים ברשת זה התהליך של מדידת בגדים. נאמר שאתם מותג אופנה מצליח, יש לכם אתר עם סליקה באינטרנט מאוד נוחה, הממשק מאוד ידידותי הכול עובד חלק אבל אתם שומעים גם מה שלקוחות אומרים וחלק מהם בפירוש לא רוצים לקנות כי הם רוצים למדוד בגדים. הם לא קונים בגדים בלי למדוד. הדבר הזה גרם לכמה אתרים לבנות מתחמי מדידה, אליהם הם מזמינים את הלקוחות שלהם טרם הקנייה. אין ספק שהמתחמים האלה יעזרו להם לשווק הרבה יותר מהר פריטי אופנה.
סליקה באינטרנט ומשלוח מהיר!
המחירים בין אתר לאתר בתחום מסוים של מוצרים, הם אותם מחירים. אנשים לא קונים רק פריטי אופנה, הם גם קונים מוצרי צריכה ופה נכנס הנושא של משלוח ושירות לדבר הכי חשוב אחרי סליקה באינטרנט.
יש היום תחרות די קשה על כיסו של כל לקוח ברשת. כל העולם קונה ברשת ומדובר בהרבה מאוד כסף. לכן כיוון שאין תחרות כמעט על מחיר כי הוא דומה וזהה בהרבה אתרים, יש למשל לאי ביי אפשרות של שירות מהיר במשלוח של 24 שעות ויש אתר שגם מבטיח תוך שעה שהמשלוח שלכם אצלכם בבית.
מהירות התגובה בנושא של משלוחים כמו גם של תלונות ודרישות של לקוחות, היא חוד החנית היום של השירות ברשת ואחרי סליקה באינטרנט זה הדבר הכי חשוב ללקוחות וזאת בדיוק הסיבה שעסקים פונים אל חברת סליקה מקצועית.