• Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
  • דרושים
  • כניסת לקוחות
  • 03-658-3333
איגוד הסליקה הישראלי
  • חברת סליקה
  • פרופיל
    • מי אנחנו
    • היתרונות שלנו
    • שיתופי פעולה
      • ממשקים מערכות ניהול ובוני אתרים
      • תוספי סליקת אשראי
    • תקנון שימוש
    • דרושים
  • מוצרים
    • דף תשלום לאתרי אינטרנט
    • אפליקציה לטלפונים ניידים
    • מערכת סליקה למחשב
    • API למפתחים
    • הוראות קבע
    • אסימונים (Tokens)
    • קורא כרטיסים
  • שירותי החברה
    • הטריפל של עולם הסליקה
    • שירותי מסוף
    • סליקת עסקאות
    • הקדמת תשלום
    • ניכיון עסקאות בתשלומים
    • עסקים ניידים
    • חנויות אינטרנט
    • עסקים ביתיים
    • עסקים ממוחשבים
    • שירות למפתחים
    • משווקים
  • כלים שימושיים
    • הורדות
      • אייפון
      • אנדרואיד
      • מחשב
      • API
    • מדריכים תפעוליים
      • אייפון
      • אנדרואיד
      • מחשב
      • אתרי אינטרנט
      • הוראות קבע
      • אסימונים/טוקנים
    • טפסים
      • הוראת קבע
      • הכר את הלקוח
    • משלוח קבצים
  • מידע נוסף
    • שאלות ותשובות
    • מאמרים
  • צור קשר
  • כניסת לקוחות
  • מי אנחנו
  • היתרונות שלנו
  • מוצרים
  • שירותי החברה
  • הורדות
  • מדריכים תפעוליים
  • טפסים
  • שיתופי פעולה
  • שאלות ותשובות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • דרושים
איגוד הסליקה הישראלי
  • חברת סליקה
  • פרופיל
    • מי אנחנו
    • היתרונות שלנו
    • שיתופי פעולה
      • ממשקים מערכות ניהול ובוני אתרים
      • תוספי סליקת אשראי
    • תקנון שימוש
    • דרושים
  • מוצרים
    • דף תשלום לאתרי אינטרנט
    • אפליקציה לטלפונים ניידים
    • מערכת סליקה למחשב
    • API למפתחים
    • הוראות קבע
    • אסימונים (Tokens)
    • קורא כרטיסים
  • שירותי החברה
    • הטריפל של עולם הסליקה
    • שירותי מסוף
    • סליקת עסקאות
    • הקדמת תשלום
    • ניכיון עסקאות בתשלומים
    • עסקים ניידים
    • חנויות אינטרנט
    • עסקים ביתיים
    • עסקים ממוחשבים
    • שירות למפתחים
    • משווקים
  • כלים שימושיים
    • הורדות
      • אייפון
      • אנדרואיד
      • מחשב
      • API
    • מדריכים תפעוליים
      • אייפון
      • אנדרואיד
      • מחשב
      • אתרי אינטרנט
      • הוראות קבע
      • אסימונים/טוקנים
    • טפסים
      • הוראת קבע
      • הכר את הלקוח
    • משלוח קבצים
  • מידע נוסף
    • שאלות ותשובות
    • מאמרים
  • צור קשר
  • כניסת לקוחות
  • מי אנחנו
  • היתרונות שלנו
  • מוצרים
  • שירותי החברה
  • הורדות
  • מדריכים תפעוליים
  • טפסים
  • שיתופי פעולה
  • שאלות ותשובות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • דרושים
מדוע לא לפנות ישירות לחברות האשראי
ראשי › מאמרים › מדוע לא לפנות ישירות לחברות האשראי

חברת סליקה 

בכלל לא בטוח שחברת האשראי תסכים לקבל אתכם

עצמאי המעוניין להציע שירותי סליקה ללקוחותיו צריך להיות מוכר כספק על-ידי חברות האשראי. בשביל שזה יקרה, עליו לפנות לאחת מחברות האשראי בארץ (ויזה, לאומיקארד, ישראכרט), ולגבש מולן הסכם סליקה, שיסדיר את התנאים לביצוע ההתקשרות בין שני הצדדים.

כדי לעבוד עם חברות האשראי, על בעל עסק לעמוד בשני תנאים:

  1. להיות בעל הגדרה משפטית של חברה בע"מ או עוסק מורשה מול רשויות המס.
  2. להיות בעל חשבון בנק ישראלי, חשבון שאליו יתקבל הכסף לאחר סליקת הכרטיסים.

נשמע פשוט? אז זהו, שזה לא באמת כך. המציאות מלמדת, כי בתי עסק רבים מתקשים להשיג מספר ספק מחברות האשראי, מה שבא לידי ביטוי בדחייה מוחלטת על-ידי חברות האשראי או באחוזים גבוהים שהן דורשות, שהופכים את הפרוצדורה לבלתי אפשרית עבור בעל עסק קטן.

ואצלנו? לא תצטרך לפנות לאף אחד ולקבל אישור מאף חברה! לאחר מילוי טפסי ההצטרפות אנו נדאג לפתוח לך חשבון ולספק לך מס' ספק בחברת האשראי. קל, פשוט ונח!

למה אנחנו נקבל עבורך משהו שאתה לא בטוח תקבל? מאחר ואנו חברת סליקה גדולה ומוכרת באמינותה ובתקני האבטחה הגבוהים עימם אנו פועלים, קל לנו יותר לקבל מספר ספק מחברות האשראי. התקשרות עם חברת סליקה המקשרת בין בעל העסק לחברת האשראי נותן מענה מיטבי גם לעסקים קטנים, עם מחזור עסקאות יחסית נמוך, החוששים לחייב לקוחות בכרטיס אשראי בשל העלויות הגבוהות הכרוכות בכך, היות שאנחנו מציעים תנאים נוחים מאוד לכל סוגי העסקים, מקטנים ועד גדולים.  

תיאום בין חברות

לקוח שבחר להצטרף לחברות האשראי יגלה במהרה כי עליו להיות מתאם הפעולות בין חברת האשראי לחברת המסוף. לאחר קבלת מס' הספק, יהיה על בית העסק להתקשר לחברת מסוף (אותה צריך לאתר, להשוות מחירים, לבחון את רמת האבטחה וכו') ולמסור לה את מס' הספק. היא תידרש לאשר אותו עם שב"א, לבצע מס' טסטים ולאחר מכן תישלח לבית העסק את מס' המסוף. בית העסק יצטרך להעבירו לחברת האשראי ולוודא כי הוא אכן מעודכן במערכות שאם לא כן, לא יצליח לכבד את העסקאות. אם הלקוח יידרש גם לחברת ניכיון, יהיה עליו לבצע תיאום מורכב זה בין 3 החברות.

ואצלנו? סליקה לעסקים ללא תיאום ולא נעליים! אנחנו מספקים לך את הטריפל (מסוף, סליקה, ניכיון) ואין לנו צורך לתאם עם אף אחד. זה רק אנחנו ואתה!

מתי יגיע הנציג להחתים אותי?

הזמן שלוקח תהליך הצטרפות ממוצע של בית עסק קטן המעוניין לכבד כרטיסי אשראי לוקח כשבועיים וזאת במידה ובית העסק לא עיכב כלל את התהליך. רוב הזמן מתבזבז בזמן המתנה לנציג חברת האשראי שיגיע להחתים את הלקוח (מדוע להזדרז להגיע להחתים בית עסק קטן בצפת למשל אם הנציג מתוגמל לפי היקף המחזור של העסק?). לאחר מכן יידרש זמן לביצוע התיאום בין חברת המסוף, הסליקה והניכיון שנמשך כשבוע נוסף.

ואצלנו? אין תיאומים ואין זמן המתנה לנציג. מרגע שפנה אלינו הלקוח ועד לפתיחת השירות יעברו יום-יומיים בלבד כי אנו מספקים את כלל רכיבי השירות.

מה זה ההסכם הארוך הזה?

עסק שבחר להצטרף לחברת האשראי יגלה כי עליו לחתום על הסכם ארוך ומייגע שאורכו יותר מ- 100 עמודים!!! וזה לא הכל. בנפרד יהיה על הלקוח לחתום על הסכם נפרד עם חברה נפרדת לקבלת שירותי מסוף. בנוסף, במידה והלקוח ירצה להקדים את התשלום יהיה עליו לחתום על הסכם נוסף (שלישי) עם חברה נוספת (שלישית). ואם לא די בכל ההסכמים הללו, לקוחות שיקראו טוב טוב את מערכת ההסכמים הללו (הם בטוח יידרשו לעורכי דין כי אדם מן השורה לא מסוגל להבין מה כתוב שם) יגלו כי כל חברה נוהגת להשליך את האחריות על החברה האחרת בתהליך ברגע שמתעוררת בעיה כלשהיא. לך תילחם בגופים הללו ברגע שיש בעיה עם עסקה של 200 ₪. ברוב המקרים אתה תעדיף פשוט לוותר עליה.

ואצלנו? כל 3 השירותים בהסכם אחד של פחות מ- 10עמודים (גם ארוך אנחנו יודעים אנו עדיין מנסים לקבל את האישורים המתאימים מהרגולטור לקצר גם את זה) והכי חשוב – אין לנו על מי לזרוק את האחריות כי אנו מספקים את כ השירותים. לכל בעיה יש כתובת אחת בלבד וזה אנחנו!

ומה עם המחיר?

תנסו לשאול פעם בית עסק כמה הוא משלם על סליקה. אף אחד לא יודע לענות תשובה מלאה. חלקם יודעים לצטט את עמת הסליקה שנמסרה להם על-ידי נציג חברת האשראי שבא להחתים אותם אך זה ממש לא כל המחיר.

כל בית עסק שסולק במדינת ישראל משלם לחברת המסוף (50-200 ₪ לחודש), משלם לחברת הסליקה (1%-2.5% ממחזור הסליקה) ולחברת הניכיון (עד 1% לחודש). וזה כמובן לא כולל עמלות שונות ומשונות כגון : עמלת מינ' חודשית, עמלה פר טרנזקציה (במקביל לעמלת השורה בבנקים), עמלה נפרדת לאמריקן אקספרס/דיינרס, עמלה שונה לכרטיסי תייר, עמלות טיפול בגין עסקאות במסמך חסר, עמלת טיפול בהכחשות עסקה, עמלות טיפול בגין הנפקת דוחות וכו'. אהה, ויש גם קנסות כמובן (חריגה ממסגרת, אחוז ביטול עסקאות גבוה וכו')

ואצלנו? הכל פשוט, נהיר ומובן. הלקוח משלם 99-349 ₪ לחודש! זהו! בלי אותיות קטנות, בלי אחוזים, בלי עמלת מינ' ובלי עמלות שורה. יש יותר פשוט מזה?

מאמרים נוספים

  • שירותי סליקה לעסקיםשירותי סליקה לעסקים
  • פתיחת עסק חדש עם סליקה!פתיחת עסק חדש עם סליקה!
  • פתיחת עסק קטן – מגמה רווחת בעולםפתיחת עסק קטן – מגמה רווחת בעולם
  • ניכיון שוברי אשראיניכיון שוברי אשראי
  • חברת סליקהסליקת עסקאות
  • חברת סליקהשירות למפתחים

מידע נוסף:

מידע נוסף

חיפוש באתר
קטגוריות ראשיות באתר
  • חבילות
  • מאמרים
  • מוצרים
  • שירותי החברה
מאמרים נוספים
  • סליקה באינטרנט- כ-84% מהישראלים קונים ברשת!
  • פתיחת עסק קטן – מגמה רווחת בעולם
  • סליקת אשראי בכל עסק קטן!
  • הקמת חברה – מה עושים?
  • מרעיון לעסק- סליקת כרטיסי אשראי!
צרו איתנו קשר

ניווט באתר
  • חברת סליקה
  • דרושים
  • היתרונות שלנו
  • מי אנחנו
  • שיתופי פעולה
  • תקנון שימוש
  • שאלות ותשובות
  • מאמרים
  • צור קשר
  • אנו כאן בשבילכם – פניות הציבור
פרטי התקשרות

טלפון: 03-658-3333
דוא״ל: mike@slika.org.il
כתובת: החומה 12 ראשון לציון

הרשמה לניוזלטר

רשתות חברתיות
  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
תעודות והסמכות
PCI
© כל הזכויות שמורות לאיגוד הסליקה הישראלי בע״מ

עיצוב לוגו | משרד פרסום | בניית אתרים | לוגו | קידום אורגני | כתיבה שיווקית | פרסום בפייסבוק | מיתוג עסקי מיתוג

  • משרד פרסום
  • בניית אתרים
  • משרד פרסום
  • כתיבה שיווקית
  • פרסום בפייסבוק
  • מיתוג עסקי
אנו כאן בשבילכם - צרו איתנו קשר עוד היום
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס